Najczęściej zadawane pytania
Kiedy wysyłamy zamówienia?
Staramy się abyś jak najszybciej otrzymał od nas zamówienie. W dni robocze wysyłamy przeważnie kilka razy dziennie, ostatnie zamówienia wysyłamy ok 15.45. Godziną graniczną dla paczkomatów InPost w naszym rejonie jest godzina 16.00, po tej godzinie nie ma żadnej gwarancji, że paczka zostanie odebrana przez kuriera.
W weekendy staramy się odpoczywać i ładować akumulatory na kolejne dni, tak samo postępują kurierzy ;)
Jakie płatności obsługujemy?
Obecnie wśród dostępnych płatności mamy Przelewy24, dzięki którym można zapłacić przelewem internetowym bezpośrednio ze swojegu banku, Blikiem a także wydrukować zwykły przelew tradycyjny
Czy można odebrać zamówienie osobiście?
Tak, jak najbardziej, ale tylko zamówienia wcześniej opłacone i ze statusem "GOTOWE DO ODBIORU, można odebrać uprzednio ustalając termin odbioru". Nie zawsze jesteśmy na miejscu więc kontakt telefoniczny jest jak najbardziej wskazany.
Czy można przyjść i pooglądać produkty?
Nie, z uwagi na rodzaj działalności, nie ma możliwości oglądania produktów na miejscu i dopiero kupienia, nie prowadzimy sprzedaży stacjonarnej, staramy się aby zdjęcia i opisy jak najrzetelniej przedstawiały sprzedawany produkt.